Arcüreggyulladás elszineződik az orr váladéka,gyengeség fáradtsággal jár, qt2jk970yvqcecymtv5dom3rxhtjs4qt2jk970yvqcecymtv5dom3rxhtjs4

Arcüreggyulladás

 

Arcüreggyulladás tünetei között az orcák megduzzadása és a nyomó- lüktető fájdalom jelentkezik, ami kisugárzik a koponya elülső és felső részére, illetve csontjaira. Ez hajoláskor, mozgások alkalmával még erősebb, mivel a koponyában ekkor megnő a nyomás. Nehéz orrlégzés jelentkezik, a szaglás pedig tompul. A tünetei továbbá az orrdugulás, majd orrfolyás, ami kezdetben vízszerű és színtelen. A nyálkahártya fertőződöttsége miatt az orr váladék elszíneződik és sűrűvé válik. Általános kísérő tünetei a gyengeségérzés, fáradtság és a láz.

Ajánlott táplálékkiegészítő

C-vitamin

Hatása

C-vitamin lehetőleg bioflavonoidokkal  erősíti az immunrendszer működését és antioxidáns hatású

A-vitamin

Hatása

A-vitamin vagy béta-karotin: antioxidáns hatású

Omega -3 zsírsavak

Hatása

Omega -3 zsírsavak – tengeri hal, lenmagolaj, kendermagolaj, Csökkenti a gyulladást

Megjegyzés

a krómot jól

Virágpor

Hatása

A Virágpor erősíti az immunrendszert

Megjegyzés

Óvatosan alkalmazzuk, először csak egy két szemcsényit vegyünk be, és ha nincs allergiás tünet, fokozatosan emelhetjük az adagokat.

Kasvirág

Hatása

Kasvirág (Echinacea) Meggyorsítja a betegség lefolyását, hatékonyabban erősíti az immunrendszert.

Megjegyzés

Gyógynövény, de táplálékkiegészítőként illetve tinktúra formájában, valamint homeopatiás szerként is megvásárolható

Macskakarom

Hatása

Macskakarom Erősíti az immunrendszert

 

Shiitake, reishi

Hatása

Shiitake, reishi vagy maitake gomba erősíti az immunrendszert

Megjegyzés

a krómot jól

B komplex

Hatása

B komplex megnyugtatja az idegrendszert

 

Bromelin

Hatása

Bromelin – ananászkivonat hatásmechanizmusa pontosan nem ismert

Megjegyzés

Heveny arcüreggyulladásban kiváló hatású

A kiegyensúlyozott, vegyes táplálkozás biztosítja a szervezet egyensúlyi állapotához, normál működéséhez szükséges tápanyagokat (fehérje, szénhidrát, zsír, vitamin, ásványi anyag, élelmi rost) és a biológiailag aktív összetevőket is (antioxidánsok, L-karnitin, prebiotikumok, probiotikumok, stb.).

Adódhatnak azonban olyan élethelyzetek – szigorú diéta, fogyókúra, felfokozott, rohanó életmód, betegségek utáni lábadozás, stb. – amikor a megszorítások, a kiegyensúlyozatlan, esetleg egyoldalú étrend, a szervezet kimerült állapota miatt étrend-kiegészítő fogyasztására lehet szükség a szervezet egyensúlyi állapotának fenntartásához.

Természetesen egyetlen étrend-kiegészítő sem helyettesíti a kiegyensúlyozott, vegyes táplálkozást, a normál ütemű életmódot, a megfelelő pihenést és alvást, vagy fogyókúra esetén a túlzások nélküli, szakember által összeállított étrendet.

OGYEI

https://ogyei.gov.hu/etrend_kiegeszitokkel_kapcsolatos_lakossagi_tudnivalok_/

Pin It on Pinterest

Ha tetszik az oldal kérlek oszd meg

Köszönöm