Menstruációs rendellenességek - elkerülése érdekében érdemes tudni... qt2jk970yvqcecymtv5dom3rxhtjs4qt2jk970yvqcecymtv5dom3rxhtjs4

Alacsony vércukorszint – hipoglikémia

Okozói

  • életmódbeli változások,
  • nem megfelelő táplálkozás,
  • stresszes életmód,
  • gyógyszerek szedése,
  • erőteljes fizikai aktivitás,
  • anorexia vagy bulimia

Tünetei

  • az erős vérzés 24 óránál hosszabb,
  • szabályos ugyan, de 7 napnál hosszabb ideig tart,
  • a periódusok rövidebbek 21 napnál,
  • a periódusok hosszabbak 35 napnál,
  • 3 hónapnál hosszabb ideig kimaradnak,
  • ismételten és szokatlanul fájdalmasak és görcsös jellegűek.

 

 

 

Menstruációs zavarok

Ajánlott táplálékkiegészítő

Eszenciális zsírsavak

Hatása

Fékezik a prosztaglandinok termelődését, csillapítják a menstruációs görcsöket.

A-vitamin

Hatása

Csillapítja a vérzést. Védi a nyálkahártyákat, segíti a regenerálódásukat.

Megjegyzés

Elsősorban fokozott menstruációs vérzésnél ajánlott.

E-vitamin

Hatása

Csillapítja a vérzést

K-vitamin

Hatása

Csillapítja a vérzést

Megjegyzés
Nyers karfiol készítménnyel is hasonló hatást lehet elérni.

Vas

Hatása

A szervezet kimerülő vasszerkezetének pótlására, ha a vérzés túl sokáig tart és erős. Vashiányban a menzesz rendellenességek is fokozódnak.

Megjegyzés

Vasat lehetőleg szerves ( kelát) kötésű formában vigyük be.

C-vitamin

Hatása

Bioflavonoidokkal elősegíti a vas felszívódását. A bioflavonoidok erősítik a hajszálerek falát a méhben.

Kapcsolat

Péter István

+36 70 602 5302

peteristvan@peterson.hu

Termékek nagykereskedelmi áron

Néhány terméket nagykereskedelmi áron is tud rendelni. Ezzel jelentős összeget tud megtakarítani.

A mellékelt űrlap segítségével vegye fel velem a kapcsolatot. Írja meg milyen termékre van szüksége.

A kiegyensúlyozott, vegyes táplálkozás biztosítja a szervezet egyensúlyi állapotához, normál működéséhez szükséges tápanyagokat (fehérje, szénhidrát, zsír, vitamin, ásványi anyag, élelmi rost) és a biológiailag aktív összetevőket is (antioxidánsok, L-karnitin, prebiotikumok, probiotikumok, stb.).

Adódhatnak azonban olyan élethelyzetek – szigorú diéta, fogyókúra, felfokozott, rohanó életmód, betegségek utáni lábadozás, stb. – amikor a megszorítások, a kiegyensúlyozatlan, esetleg egyoldalú étrend, a szervezet kimerült állapota miatt étrend-kiegészítő fogyasztására lehet szükség a szervezet egyensúlyi állapotának fenntartásához.

Természetesen egyetlen étrend-kiegészítő sem helyettesíti a kiegyensúlyozott, vegyes táplálkozást, a normál ütemű életmódot, a megfelelő pihenést és alvást, vagy fogyókúra esetén a túlzások nélküli, szakember által összeállított étrendet.

OGYEI

https://ogyei.gov.hu/etrend_kiegeszitokkel_kapcsolatos_lakossagi_tudnivalok_/

Kitűzés a Pinteresten

Ha tetszik az oldal kérlek oszd meg

Köszönöm